Thursday, June 25, 2009

HATI KATE XPE

Bila kita syg org tu
Kita terima je apa yg org tu kata
Tp bila dia kata kita?
Ati kata takpe semua manusia tak sempurna
...
Bila kita syg org tu

Kita tunggu dia lama pun x per
Tp bile dia tunggu kita??? Dia marah2
Ati kata ala...adatlah ada yang menunggu dan ditunggu
..
Bila kita syg org tu
Kita x tido pun x pe janji layan dia yg tgh bosan,
Tp bila kita bosan Ada dia layan kita???
Ati kata x pe dia busy kot..
Bila kita syg org tu
Kita gaduh ngan dia, kita diam
je
Tp dia heboh 1 dunia
Ati kate x pe, dia tension tuu....
Bila kita syg org tu
Kita bercerita dgn dia, cerita ngan tunggul lg baik
Tp biler dia bercerita ngan kita.. Kita dgr, sepatah2 kita ingat
Ati kata x pe syg katakan..
Bila kita syg org tu

Kita sanggup bg dia rest bila dia letih,
Tp bila kita letih, dia nak jugak kita layan dia bila dia bsn.. Adil ke?
Ati kata, ala bukan selalu pun..
Bila kita syg org tu
Kita jadi macam org gila dgr dia sakit,
Tp bila kita sakit, Dia siap bole kuar ngan kwn2 dia
Ati kata, ala x pe, x kn dia nak berkepit ngan kita 24 jam...
Bila kita syg org tu
Kita x penah pentingkan diri sendiri
Tp dia hpokrit tahap cipan gaba
n
Ati kata x per, dia mmg camtu kena lah terima
..
Bila kita syg org tu
Kita x sanggup tgk dia derita
Tp dia x prnh hargai diri kita,
Ati kata, tau x betapa kita syg kan dia?


Adakah psgn anda cm 2?
pk la msk2..
mine?
oh no!
he's the right person 4 me..
very concern bout me..
always there when i need someone 2 talk 2..
nvr makes me bored..
TO ISMAIL HARUN

lurve u dear..
so very much! =)

2 comments:

Ummi Kalthum said...

pose ni macam kena paksa je...sengal la mail...hehe..sory leeyana....

LeEY@nA said...

pakse?
no lah...
biase jew..
x de spe yg pkse pown..