Saturday, April 16, 2011

my ♥

LOVE THEM LAH! :)


16042011


tgh study week tapi kau merayap je kan leyana?


si aten TENGAH final exam tau!


laaagi POWER! hahaha


aten : banggg.. saya nak makan nie


nuyul : kau jgn ckp cm 2 boleh? 2 BANGLA tau x!




** dialogue rekaan semata-mata


kat bawah entry nie nty i gtau knp i HATE bangla



nuyul COMEL!

aten CUN! kau BULAT la weyh!
leeya DEMOKK! :(



J.CO

love the ice-cream :)

pose ke kiri


pose ke kanan.. hahaha



yogurt ice-cream.. sedap ohh!



as usual, im the DRIVER :D



leyasays : i HATE bangla because that day i dapat called from someone.. suara sejibik sejiban macam bangla.. n im sure mmg bangla pon! nak tau die tanya apa?

1- Nie sapa? ( aku plg benci orang tanay cm ni.. kau yang call aku kan mangkok?? )

2- Duduk mane?

3- You dah kawen ke belum ( then aku jawab, DAH! anak 3 orang )


4- Awak mau kawen same saya? ( aku jwb kau x dengar ke aku ade 3 anak? die pula jawab.. x pe )


aku terus letak.. then nak dekat 10 kali die call balik.. kurang ajar kan??

bukan member2 yg nak maenkan.. i tau 2..nth PATI mne nth.. jgn nk buat hal kt negara orang.. kau kerja diam2!

2 comments:

nur fatin said...

next time kite hang out same2 lg ye...suke3...hihi :)

LeEY@nA said...

ok syg.. blh je :D