Wednesday, June 20, 2012

Kepala Serabut

hye assalamualaikum peeps!

sekarang nie jam kat laptop kifah afifi (housemate) 3.38 pagi.. apehal kau tiba2 nak update blog nie?? sebab aku BOSAN!! huwarggghh! minggu nie adalah minggu terakhir kelas sebelum nk meletop kepala dengan final.. sejak pukul 11 pm tadi aku konon menelaah buku sebab sok and jumaat ada test.. jumaat LAST test! aku tak sabar nak balik rumah untuk refresh balik kepala nie.. berapa hari tido lambat.. mata dah lebam macam kena tumbuk dengan encik Incredible Hulk.. ok, itu sangat over!

apa yang buat tadi?? buat note 2, 3 pages baring, tido.. pastu bangun balik.. pastu buat note 2,3 pages lagi, pastu tido balik lagi.. memang best rasanya.. bila nak siap note jaaahhh oiii!! makin tinggi belajar, aku dah start rasa kesusahannya.. dengan banyak subject kena ambik,  susah nak paham lagi.. banyak nak kena ingat  lagi.. orang mesti cakap.. alaaaahh kecoh lah kau! ambik HR je kot! meh kepala tu aku hempok sikit! tak kira la apa course pon kita ambik.. tu semua ilmu, and setiap course ada senang, ada susahnya.. korang mampu nak baca 5 buku text yang tebal and memorize semuanya untuk final?? mampu?? teman pon semput jaaahhh! seriously aku rasa pening and loya2 pon ada bila tengok banyak sangat huruf.. hahahaha.. ok, dah start biol

dah la.. takde benda lagi nak mengarut. aku nak sambung tengok huruf2 yang banyak tuuuuu.. bye! :D

leyasays : Ya Allah, permudahkan urusan ku.. permudahkan lah kefahaman ku..  

No comments: