Thursday, January 31, 2013

Trip to Bandung


Salam semua. pa habaq? sehat kaa? lama ceq tak update kan? sorry naaa! kali nie hangpa baca lah puas2 pasal trip ke Bandung-Jakarta ceq dgn kawan2 ceq. aku rasa nak demam sebenarnya. tiba2 tangan nie type loghat Kedah. 

well, setahun penantian akhirnya tiba! nampak tak macam mana ktorg counting the days untuk berjimba ke Bandung? almaklumlah. tak pernah pegi oberseeee! batak sikit. plus, aku kan selalu kena tinggal dengan family masa dorang pergi jalan. sebabnya aku kan skema. study itu lebih penting dari vacation kan? nanges! T_T

kalau dah booked flight ticket setahun awal, boleh tau dah kan murahnya mcm mana. RM170 pergi-balik! included baggage, insurance. murah tak? murah tak? sebelum nk pergi, macam2 dugaan dik non oiiii! especially pasal date practical. clash dengan date ktorg pergi nie. intern supposed start on 28 Jan. ktorg balik Mesia 29 Jan. mula2 give up. takpe lah, tak payah pergi. sekali lagi keskemaan aku keluar. intern lagi penting dari vacation. tapi parents aku encourage aku pergi jugak ke Bandung. suruh mintak extend date nak start internship. betul jugak kan? 

tak stop kat situ je. nak kena hadap lecturer yang arrange pasal intership nie. macam bagi, tak bagi je ktorg extend. UITM tak ada kena mengena pasal nak extend ke apa. apa2 hal kena deal dengan company tempat intern tu. aku punya Alhamdulillah. senang je nak dapat permission. tak banyak soal pun. tak payah buat surat bagai. just email and inform je. kawan2 aku yang lain parah sikit. lagi MAS. banyak soal betul! anyway, benda tu semua dah lepas. semua dapat postpone. seronok kaaaan? 

sebelum mula cerita pasal trip nie, meh aku kenalkan aweks2 cun yang pergi. ^_^


Shikin


siapa tak kenal budak kecik nie, meh aku tarik telinga!



Fifi



Amal


Yana

 

Duit dah ready, passport pun dah renew. lets go!!

ohh btw, kat Mesia aku tukar RM1000. dapatlah dalam 3Juta rupiah. kayo! kayo!  

No comments: