Monday, May 27, 2013

Life Update


 Assalamualaikum...

aku nak bgtau satu dunia yang aku tengah busy tahap gaban. semua tak busy mcm mana aku busy. hamboi melampau, thesis je pun budak. apa ada hal? orang lain boleh buat takkan kita tak boleh kan? sedapkan hati aje. yee, hati aku dah sedap dengan ayat itu. terima kasih kepada siapa yang invented that statement. lagi 3 minggu lagi nak habis intern. perasaan tak sabar tu tak tau la nk cakap mcm mana. tapi sebelum habis kena hadap thesis dulu woi! aku cuba buat sehabis baik. hamboih lagi. 


 

 nampak tak bukti aku buat kerja? thesis nie kacau cuti aku tau T_T

 bila kepala dah tak tentu arah, pakai mask pun dah tak reti
Zombie Kampung Subang Permai


pipi agak belon sekarang. pegang je terus berlubang. tapi boleh berlakon konon2 tu lesut pipt kan? lol
tengah usaha nak letupkan belon tu. tunggu ehh.

leyasays : tak sabar jgk nak tunggu Ranadhan :)

Thanks for reading babeh!  ^_^


No comments: