Thursday, May 31, 2012

Dinner HRS

Yeahhh Dinner HRS! dinner tu kat Reinassance Hotel.. foods?? ok, not bad.. time management?? hampeh! lama gileeee nak tunggu untuk dinner.. suitable time to take dinner around 7-9 pm la kan.. ktorang dinner nak tau pukul berapa? 10 lebih nak dekat benor dengan 11.. aku dah la puasa.. memang sedih! tapi takpe lah.. support society kan.. sebenarnya malam tu ramai yang paksa rela pergi.. dalam paksa2 rela tu mak oiiii! glam gile uollsss! liplap, make up berinci-inci, dress meletop! kelakar la korang nih! haha.. theme macam tak best mula-mula.. world traditional culture.. tapi bila tengok ramai yang pakai baju traditional yang macam2 cantek best puleee! heee.. aku malas nak snap picta banyak2.. ala kadar and dengan geng2 aku je..
 Haziyah, Kak Yana. Nanie

 kat kelas or mana2, ktorang empat nie jela geng! :)

 kakak tinggi! alahai ain.. tingginyaaaa

 classmates :)

 Haziyah paling rapat dengan aku kat uitm.. since first day register, aku dengan dia.. dia dah macam kakak.. banyak bagi advice yang sangat bermotivasi kat aku.. haha.. yang nak kenal dengan dia, mesti melalui aku.. sorry la abg2! akak nie nak tunang dah  :)

aku tak prepare pape untuk dinner tuuu.. pale otak aku memang nak pakai jubah pinjam! thanx to amalina amran yang bagi pinjam jubah and cincin tuuu... haha

leyasays : aku pon pernah jadi vice president mpp, asst head prefect kat sekolah tapi tak plak batak jawatan macam ade sorang manusia niee.. jawatan x la seberapa berlagak gileee.. sume tu dunia je tau tak! marah pulak aku -.-

No comments: