Thursday, May 31, 2012

blurrrr

assalamualaikum! rasanya nak dekat 3 bulan aku tak update blog.. bila bukak je account, tiba2 dah new look! oii, bila masa da tukar nie?? aku amek masa yang agak lama untuk belek2 and pahamkan.. mana nak pergi new post, mana nak pergi view comment, mana nak pergi ke mana2!  -.-  slow sangat ke aku nih? aha.. well, sejak dah lama tak update, banyak benda yang jadi kat aku.. biasalah life seorang manusia kan? ada yang best, ada yang tak best! aku cuba untuk aktif balik blogging since ramai yang tanya kenapa aku tak update blog.. jangan tak caye jaahhh oii! ada je orang tanya blog aku tau! walaupon viewers tak la ramai mana, followers pon suam2 kuku, ada je orang tanya tau.. menitis air mata! slow2 aku akan update ehh korang! :)

leyasays : aku pon rindu nak update walaupon malaaassss!

No comments: