Tuesday, August 28, 2012

Dizzy........

HYE ALL


how was your raya? mine was sooooo awesome! awesome sebab families yang super duper sporting and crazinesss! malas nak upload gambar raya.. banyak kat camera.. belum transfer lagi.. later maybe  :) sebelum nie kecoh pasal budak sore eyes - got 5 days mc kat youtube.. aku pon usha2 lah kan.. memang betul apa yang orang2 cakapkan tuh.. budak perempuan annoying buat duck face.. LOL.. orang dah tak suka tengok kau, kenapa pergi upload video lagi? luckily she's not Malaysian.. syukur alhamdulillah! i've heard she's from Singapore.. kat twitter ada yang support, ada yang tembak.. pada aku lah kan.. kalau orang dah tak suka, diamkan aje.. tak payah nak balas balik and stop doing all those non sense and annoying video.. buat orang rasa nak tampar kau je dik.. kesian kan bila ada orang rasa macam tu kat kita.. sayangilah diri sendiri okeyhhh! tu je aku nak share sebenarnya.. the moral is, jangan buat benda yang orang benci kat kita.. bila dah ramai orang yang tak suka kita, means that something wrong lah yang kita dah buat.. 



pretty, cute, awesome, funny, humor? memang tak

second video.. jangan balas dik.. tak de siapa yang hate kamu.. dorang geli je tengok..




kelakar kan? aku tak tengok habis pong! tak sanggup weyhh.. taknak habiskan masa 3 m 20 s tu untuk tengok muka itik! haissshh.. budak2.. daripada tengok budak itik nie, baiklah kita BERGANGNAM STYLE! hoyyeeaahh!

dia nie dari YG Entertainment.. sama dengan BigBang, 2NE1 semua lah.. aku tau pon adik aku yang cakap.. dia and cousins aku lagi pakar bab2 K-POP nie.. haisshh.. dulu dia tak famous pon.. now dia famous all over the world babe! kau rock lah PSY.. lagi best kat video nie ada sexy Hyuna and Jaesuk oppa!! dalam running man, aku paling suka Jaesuk oppa! kat rumah opah syiookk menari Gangnam style nie.. haha.. marilah layan GANGNAM STYLE! :D





leyasays : manusia macam2 perangai! -.-

Thanks for reading babeh! ^_^

No comments: