Thursday, December 27, 2012

Dubu Dubu Seoul Food


Hye2.
siapa yang tengok Runningman?? aku sangat2 sure raaaaaaamai yang layan Running man kaaaan? aku tak pernah missed satu episod pun tau! dari dulu aku layan. aku paling minat Jae Suk. walaupun dah tua bangka, tapi kadang2 dia nampak hensem jugak. suka! suka! suka! siapa2 yang tension, sila lah hadap Runningman nie. confirm golak! ada satu episod, kalau tak silap aku episode 123 KOT. malas la nak recheck uollss. yang ada si comel HyoJoo and si hensem Gosoo. mission dorang asyik makan je. aku terliur okeyyhh. terliur! cepat2 aku call Mr IH nak ajak dia makan Korean Food. esoknya jugak! tak boleh tunggu lama2. kesian perut. so, kitorang pergi lah Dubu Dubu kat One Utama sinun! tu je yang paling dekat.

my personal opinion eh. menu dia tak banyak lah compared to korean restaurant yang lain. aku nak pilih pun macam hhurrrmmmmm. macam tu lah! tapi memang dari rumah dah bajet nak makan Bibimbap aje! sedap! sedap! sedap! nasib baik sedap!  :D  nanti aku nak try lain pulak. order one dish je sebab Mr IH mana layan makanan korea nie. nak bayar tu aku punya lah beria nak guna Kad Siswa tuh. konon nak dapat diskaun lah kan. hampeh betul. rupanya satu menu je wehh! kureng betul! 


 Aloe Vera Punch and Peach Tea



Chicken Bibimbap!
 

 tengok dekat2! nyumnyumnyum. 
tiba2 perut lapar pulak update blog nie  =.="

ingat comel letteeww? 
tapi you tetap kat hati i
errr. macam bukan aku je yang berkata-kata  -.-"

seronok kan dapat mencekik tu? thanks awak temankan ^_^

leyasays : kadang2 aku terfikir. kad siswa nie utk raih undi ke? function dia tak la best pun. banyak term and condition okeyhh. 

Thanks for reading babeh!  ^_^

No comments: