Thursday, December 27, 2012

Surau @ Space U8



Salam semua. tadi aku and mak ndak's anak beranak pergi tengok movie kat Space U8. kitorang tengok cerita The Hobbit. well, bagi aku cerita tu aku tak suka sangat sebab agak bosan and aku tak paham jalan cerita dia. tak boleh nak salahkan cerita tu sebab sebenarnya aku yang slow!! semalam tengok cerita CZ 12 Jakie Chan berlakon pun aku tak paham, dah keluar dari tengok cerita tu terhegeh2 tanya kat MR IH " you, boleh tak cerita balik movie tadi. i tak paham" lembss lah aku nie -.-
The Hobbit nie pun aku suruh mak ndak aku cerita balik. terok! terok! baik tdo je kat dalam tuh! lepas habis memblurrkan diri tengok movie, ktorang pergi solat Asar kat surau Space U8 tu. nie bukan first time aku pergi sebenarnya. tapi kali nie takde orang je. sebab tu saje nak batak tangkap gambar. siap ada model lagi tu. apa yang aku kagum kat surau nie sangat tenang. ada mini air terjun lagi. tenang je bunyi, sejuk. bersih. seronok solat kat sini. aku bangga sebab shah alam ada tempat solat yang cantik macam nie, selalu kita tengok masjid yang besar2 je kan yang amazing cantik and menarik. surau memang jarang. syabas Space U8. syabas!


 tengok minah nie. tak diam! excited lebeyh


 tempat telekung. tapi bersepah sikit. biasalah kalau dah ramai2 pakai kan?




leyasays : tempat wudhuk dia pun cantik. tak sempat nk snap sebab battery low. sobsob. nanti sempat aku upload lagi. kan bagus kalau semua tempat buat surau macam nie.  :)

Thanks for reading babeh!  ^_^

No comments: