Monday, July 16, 2012

Next movies will be......

Assalamualaikum all...

since tengah cuti semester nie, aku macam tak tau pulak nak buat apa.. nak berkhidmat kat rumah opah yang terletak kat Kelana Jaya tu maybe masa bulan puasa.. nak tolong opah masak.. kan dah nak kawen kaaan? gatal kau leeyana! duet hado?? LOL,, masa yang sangat2 free nie la kena berjimba! haha.. aku kalau boring, apa lagi,, start enjin kereta chow lah pergi Sunway Piramid ke, Midvalley ke, One Utama ke, The Curve ke.. tapiiiiiii... sekarang kereta limited! damn! kena tunggu kereta mana yang available.. itu sangat tak best ok! adik aku kat lendu tu bawak kereta pulak pergi kampus.. untung laaaaa diploma baru part 2 ayah dah bagi bawak.. aku dulu?? buat muka comel lagi mengancam macam puss in the boot dalam shrek tu belum tentu boleh dapat tau tak!semester 5 baru boleh dapat.. tu pon kereta uncle aku yang macam nak roboh sebab dah lama tak start.. tu je yang dibenarkan untuk bawak ke kampus.. sedih! tapi alhamdulillah pointer aku semester 5 paling tinggi maybe sebab bawak KOT! err takde kena mengena.. lempang nak?? jum tampar aku laju2.. :D nie wish lists movie yang aku nak tengok nanti! tak payah nak list sangat lah.. ada dua je pong!

tempat pertama jatuh padaaaa......

ICE AGE 4: CONTINENTAL DRIFT



tempat kedua jatuh padaaaaa...

STEP UP 4 : REVOLUTION



leyasays : nanti aku ipdate pasal rabbit kat rumah.. ayah dah lepaskan dorang dari sangkar.. macam taman rabbit aku rasa.. syiookk!

No comments: