Thursday, July 26, 2012

Product Master Chef Selebriti

Salam 7 Ramadhan semua  :)
aku banyak benda nak upload sebenarnya kat blog nie tapi kerajinan belum datang, so nanti2 aku update eh :)
nie aku dapat email dari en razak, daddy hensem aku.. saja aku nak share kat blog nie.. sapa yang dah tengok, senyum aje deyh.. jangan nak cakap aku lembab, baru dapat tau or dapat email pon nak update nak blog terussss.. hello, aku banyaaaaaak lagi dapat email tau.. tapi, dari en razak je semua! lawak di bulan ramadhan yang tak jadi pong! ehh, amenda aku nie?  -.- apehal kau leeyana nak sangka buruk kat orang? bulan puasa kan sekarang? kita kena berbaik sangka okeyhh? 

master chef celebrity dah lama habis and semua tau yang Dr Fazley yang menang kan? kelas gittew! aku dah agak lelaki yang akan menang.. these are some of their products.. retis punya produk jaaaahh! tengok dah bagi warning do not touch2 lagi! 




 Serbuk cili-pedas dan kontroversi-cap azwan ali

 Kaya-miskin dan kaya menggemarinya-cap jehan miskin

 Jeruk timun-petua diet ratu cantik-cap thanuja

Buah dalam tin-sedap sampai ke….-cap dr faiz

 Santan-rendah lemak tinggi konfident-soo wincci

 Tepung goreng pisang-goreng gitar pun boleh-cap tomok

 Gula Melaka-rasanya semanis senyuman-cap karl shafek

 Asam jawa-vokal jadi mantap-cap juliza adzliza

 Kismis-bijak sana bijak sini-cap dato’ fazley

Tomato-lagi diperam lagi mengancam-cap salamiah Hassan

 Sos BBQ-rasa yang berselera-cap angah raja lawak




Kicap dalam botol-perempuan pasti suka-cap raza azmi


 Minyak masak-pilihan keturunan tukang masak-cap serina redzwan

Lada hitam-kesetiaan penuh berlada-cap siti sarah

Kuah rojak-sedapnya..-cap farouk hussein

 Cap louise chong ni x pasti mungkin serbuk cheese x pun serbuk perasa


leyasays : sekarang dah pukul 2.45 pagi and aku tak tau sebenarnya kenapa aku update padahal sekarang masa yang terbaik untuk membunyikkan kerohan di hidung,, tak paham? cari dictionary.. aku ngigau ke nie? ok bye -.-

Thanks for reading babeh!  ^_^

No comments: