Friday, July 20, 2012

The Street Cafe - Korean Foods

 Assalamualaikum and Hye all!

kelmarin aku and sayangs pergi Sunway Piramid semata-mata nak pergi The Street Cafe.. aku and shera boleh laaa minat KPOP.. guys, mesti ada antara korang yang menyampah dengan Korean Artist kan sebab dorang bajet cute and mocha.. kan? kan? but to me, dorang still comel and sangat suka dorang.. haha.. konsert Bigbang nanti aku MACAM nak pergi.. ikot berapa juta duit yang aku bakal ada nanti.. LOL.. aku gerak sana dengan shera, nuyul, dayah and qurtubi.. sangat best ok! those yang minat KPOP, why don't you all try these korean foods??

 dia pinjam tudung aku

 bee and dayah


yeahh.. pretty girls babeh! :D


jom tengok dishes yang ktorang melantak  

plum juice and peach juice KOT! tak ingat
RM4.90 each

 
 Mushroom Ramyun
RM12,90

 kimchi
 RM3.90

 Side dish for Ja Jang Myun

 Korean  BBQ Chicken
RM6.90

 Sweet and spicy Toboki (Rice cake)
RM12.90

 On fire fried chicken stick
RM6.90


 Raboki Cheese Grilled
RM15.90
mine!

 Ja Jang Myun
RM12.90

hasil dari pergaulan bahan2 Ja Jang Myun
x sure harga but around RM12 kot
meet my hunny bunny :)



lepas perut dah kenyang telan korean foods, ktorang pon berangkat ke REDBOX.. apa lagi, untuk melalak lah! haha.. rindu nak karaoke ohh.. aku rasa price dia tak mahal pon.. RM22++ for normal price.. tapi memandangkan kami nie belajar lagi macam budak sekolah, student price RM18++.. tu include makanan.. melalak sampai 3 jam.. sound and audio best, touch screen gitew, lagu pon latest punya.. mics ada 3.. boleh lah duet 3 orang nyanyi lagu Beribu Sesalan sampai semput nak carik oksigen untuk bernafas sedia kala.. ok lah kaaann? memang aku nak pergi lagi lah! :)


tuh diaaaa.. artis2 yang memeriahkan Redbox ini

suara dia sebijik macam Siti Nurhaliza uollss

lagu nasyid memang bee tak pernah tinggal  :)


vocal nuyul memang power!


suara aku paling tak sedap -.-


tapiiiiiiiii
apa aku pedulik??
 

 
fried rice

spaghetti carbonara 

 
nachos

fish and chips

nie memang wajid ada
kepek!




lepas melalak 3 jam sampai suara syok sendiri aku dah serak, angkat lah kaki untuk baliK!
otw balik sangatlah jammed.. nasib baik shera yang bawak.. aku boss! naik kereta innova pulok tuh.. gabak betol! 


chocolate hazelnut with aloevera dari chatime memang super awesome!


nak jugak menyibok! -.-

leyasays : sapa2 yang betol2 tekak melayu macam tak digalakkan makan kat the street.. tapi nak cuba boleh aje.. bagi aku, ada menu dia yang sedap, ada yang tak kena dengan tekak aku.. maybe tekak korang ke kan.. korean bbq chicken tu paling sedap and usual nuyul yang punya!  :)

The Street Cafe
Lot 197, 1st Floor,
Asian Avenue ,
Sunway Pyramid Shopping Mall,
3, Jalan PJS11/15, Bandar Sunway,
46150 PJ, Selangor

2 comments:

Honey Pie said...

Macam sedap~ HALAL X???

LeEY@nA said...

pernah keluar kat Jalan2 Cari Makan and they said halal. ramaai yg mkn kat sini