Tuesday, July 31, 2012

Iftar - Island Steamboat Kg Melayu Subang

Salam 11 Ramadhan :)
 Yeayy! buka puasa kat Island Steamboat again!! tahun lepas pun aku and sayangs buka puasa kat sini.. aku suka environment kat sini.. macam kenduri kahwin.. ahaks! price dia pun tak mahal.. foods not bad.. overall memang best! ohh and and 5 minit je dari rumah aku.. tak payah membazir minyak pergi jauh2.. tapi hari tu nurul yang amek aku.. dia datang dengan abg Musa dia.. hahaha.. kalau korang serabut kepala nak pilih tempat untuk berbuka, tak kira lah dengan families or friends, aku suggest sangat korang datang sini.. lagi satu, aku baru tau owner Island Steamboat nie sedara aku.. my mom punya cousin.. haaa, macam tu la kot.. dah banyak kali makan sini baru tau ada bau2 bacang.. patut aku rasa berat nak keluarkan duit sebab sedara kan.. nk mintak discount 70%.. ok, tipu.. aku bayar full sebab aku sendiri tak tau dia kenal aku ke tak.. sedih!



Google images



 yeeee.. itu dia cik nurul kita!




 perasan tak akak belakang pandang pelik? apesal huh?

 ohh yeaahh! si perempuan bajet cina nak pakai chopstick aje

muka comel nurul dah konyang!

leyasays : patutnya ramai lagi tapi masing2 busy kan.. so takpelah.. mana yang ada jalaaaaann!

ISLAND STEAMBOAT
Lot 3370 Jalan Kemboja
Seksyen U5 (Kg Melayu Subang)
40150 Shah Alam Selangor
Tel : 012-6800041 


Thanks for reading babeh! ^_^

No comments: