Monday, July 30, 2012

Rawang Burger Bakar


 Peace be upon you :D
aku pergi makan burger bakar sebelum puasa lagi.. punya la cari date yang sesuai bila yang boleh keluar and semua available untuk makan burger bakar nie sebab dah nak dekat sangat bulan puasa.. tapi macam laaaaa tak boleh makan lepas buka puasa kan? -.-  macam biasa la aku angkut adik2 aku sekalik and Mr IH juga.. dia la driver aku paling setia :) malas nak pergi Key ell and beratur sepanjang-panjangnya untuk dapatkan seketul burger.. dorang kata burger bakar dekat Wangsa Maju la, Ampang la.. nasib baik ada kat Shah Alam nie.. tak lah membazir minyak sangat sedekah kat jalan raya.. tak ramai pon orang dan itu memudahkan dan mempercepatkan proses untuk ktorang telan burger bakar.. Rawang burger bakar nie terletak kat futsal court, Extreme Park Seksyen 13.. alaaaa, kat sebelah Giant Shah Alam tuuuuu..



ktorang order 3 burger bakar
 mari kita BERGUMBIRA!!
add some black pepper

 OMBAK RINDU
sambil makan bolehla korang bayangkan Hafiz n Adira menyanyi atau dengar bunyi bingit suara mak En Hariz marah sebab tak bagi berkawan dengan Izzah.. LOL
bezanya burger nie sebab ada beef bacon
ini aku punya and ianya sangat sodap!

 VALENTINE
bezanya ada telur.. 
 driver aku demam hari tu

 budak yang nak UPSR tahun nie tapi memanjang laaa main PSP


minah paling cun pernah aku jumpa kat Malaysia


 manis dan ayu kan?
tapi nie sebelum dapat burger bakar

nie bila dah dapat.. doploh kali ganda cun kan? yee, aku tau! jemput makan..


nie menu lain untuk Rawang Burger Bakar

price dia ok laaaa.. isi daging sangat tebal and bagi aku sedap.. boleh makan lagi!
nak murah pergi beli burger kat tepi 7 eleven

leyasays : tak boleh makan selalu.. kang burger ntah ke mana, herbalife melayang ke mana!

Thanks for reading babeh! ^_^

No comments: