Saturday, February 16, 2013

Fatin's Engagement Day


 bestie aku dah tunang wehh! dia denagn tunang dia together alomost 6 years. aku dengan Mr IH 5 years. tak beza banyak tu. apa makna sebenarnya yang aku nak sampaikan? she's engaged on 10th Feb. majlis start lepas zohor tapi dengan semangat yang kental dan waja, pukul 12 dah terpacak kat rumah Aten. nak amik aura lebih dulu dari orang lain. 

 best KPM members. kawan karaoke, kawan sebilik, kawan sesenang, kawan sesusah. macam2 ktorang dah gone through. pasal boyfriend, scandals, semua pun hado.

kau mintak kat nuyul dua apa tuh?

 this is my nuyul. she's such a great friend to me ^_^

halo eberibodi! saya klon pakcik Razak. hensem?? dia baca entry nie mampos kau! sebulan tak dapat duit belanja





 baju Bandung mari! tantik tak aju itew? ramai yang jeles. kepada mak dan adk Shera. maafkan diri ini sebab tak belikan. frust betul dorang. sobsob


she is pretty isn't she? make up dia superb! aku suka. akak ex-kpm yang makeup kan. nak book dia jugak lah nanti. tengok, dah mula dah pempuan nih!

leyasays : Congrats syg!

Thanks for reading babeh!  ^_^

No comments: